Нові медіа та їх роль у просуванні музичного продукту
DOI:
https://doi.org/10.17721/UCS.2022.2(11).15Ключові слова:
інтернет, маркетинг, нові медіа, музичний продукт, культураАнотація
Сучасна культура розвивається у тісному зв'язку із цифровими технологіями. Унаслідок того, що мережа Інтернет має нині глобальний характер та охоплює різні сфери людського виробництва, її всебічне використання є нагальною потребою для різних галузей. Залучення соціальних мереж як елемента інтернет-маркетингу має високу результативність, адже вони є гнучкими та доступними цілодобово. Широким є спектр тієї інформації, яку можна поширити у соціальних мережах, – це і відео-, і аудіо-, і вербальні тексти. Вартість такого розповсюдження медіаконтенту буде вкрай низькою, водночас коло реципієнтів може бути охоплене чимале. Завдяки трекінгу, що полягає в аналізі поведінки відвідувачів сайту, уможливлюється усвідомлення шляхів покращення продукції. Таргетинг формує практику донесення реклами до цільової аудиторії. До того ж можливим є формування віртуальних спільнот, груп, які будуть зацікавлені у споживанні медійного продукту. Унаслідок пандемії Соvid-19 відбулись зміни у музичній індустрії. Скасування концертної діяльності та вручення премій сприяло зростанню кількості прослуховувань музичного контенту за допомогою спеціалізованих платформ. Також актуальним інструментом для поширення контенту стали соціальні мережі.
Посилання
Бойчук, І. В., Музика, О. М. (2010). Інтернет в маркетингу. Київ, Центр учбової літератури, 512.
Бондаренко О. Від TikTok до штучного інтелекту. Які технології використовують в музичній індустрії сьогодні. Дата звернення 17.02.2022. URL: https://life.pravda.com.ua/culture/2022/02/17/247477/
Кінаш, І. А. (2013). Інтернет-маркетинг як сучасний засіб діяльності машинобудівних підприємств. Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 4(42), 200–203.
Руди, М. О. (2013). Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств. Вісник НТУ "ХПІ". Серія: Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. Харків, НТУ "ХПІ", 24 (997),136–142.
Тормахова, А. М. (2021). Аудіовізуальні практики нових медіа та їх комунікативний характер. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 3, 42–46.
Anderson, M. (2018). 40 years after video killed the radio stars, YouTube is transforming music. Here's what brands need to know. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-strategies/video/music-videos/
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Вісник: Українські культурологічні студії

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ознайомтеся з політикою за посиланням: https://ucs.knu.ua/law