Студентські опитування: як перетворити формальність у можливість. Кейс КНУ імені Тараса Шевченка

Автор(и)

  • Д. К. Лященко Київський національний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/UCS.2021.1(8).16

Анотація

Аналітична записка

Посилання

Звіт ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка за 2020 рік. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.univ.kiev.ua/pdfs/zvit/zvit-rektora-2020.pdf

Опитування студентів філософського факультету щодо якості дистанційної освіти (станом на І семестр 2020–2021 н. р.). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1pVdqtFXLWnRiOKZjK-XkqHyljEP_2FP4/view?usp=drivesdk

Результати опитування щодо якості освіти. Студентський парламент університету. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://telegra.ph/Rezultati-opituvannya-shchodo-yakost%D1%96-osv%D1%96ti-12-21

Рекомендації щодо застосування критеріїв оцінювання якості освітньої програми / Затверджено Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти 17 листопада 2020 року – К.: ТОВ «Український освітянський видавничий центр "Оріон"», 2020. – 66 с.

Український Католицький Університет. Сектор моніторингу якості освіти. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://academic.ucu.edu.ua/qa/

UNiDOS. Факультет соціології. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://unidos.univ.kiev.ua/?q=uk/pro_proekt

UNiDOS. Факультет соціології. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Звіт за 15 хвилею моніторингу 1 курсу та Звіт за 15 хвилею моніторингу 2–6 курсів. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://unidos.univ.kiev.ua/?q=uk/zvity_pro_doslidzhennya

Завантаження

Опубліковано

29.07.2021

Номер

Розділ

НАУКОВІ ЕСЕ, ОГЛЯДИ, АНАЛІТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Як цитувати

Д. К. Лященко. 2021. “Студентські опитування: як перетворити формальність у можливість. Кейс КНУ імені Тараса Шевченка”. Вісник: Українські культурологічні студії 1 (8): 72-75. https://doi.org/10.17721/UCS.2021.1(8).16.