Рабіз: небажана дитина міської культури 1960-х
DOI:
https://doi.org/10.17721/UCS.2019.2(5).12Ключові слова:
міський музичний фольклор, народна музика та її інституціоналізація, урбанізація, індустріалізація/деіндустріалізація, колоніальна спадщина, культурна політикаАнотація
У статті розглядаються ідеологічні, соціальні і культурні умови, які зробили можливим формування і розвиток "рабіза", форми міського музичного фольклору, в 1960-х роках. Рабіз описується як небажаний результат процесу соціалістичної модернізації. Він успадкував певні важливі аспекти від збережених форм дорадянської міської культури, але деякі з його ключових особливостей обумов-лені радянською культурною політикою 1930-х років і соціально-культурними тенденціями Радянської Вірменії 1960-х і 1970-х років. Рабіз був побічним ефектом індустріалізації і урбанізації 60-х років, а потім був радикально перетворений і деградував у процесі пострадянської деіндустріалізації.
Посилання
Кадио Ж. Лаборатория империи: Россия/СССР, 1860‒1940 / Ж. Кадио. ‒ М.: Новое литературное обозрение, 2010. ‒ 336 с.
Martin T. Modernization or Neotraditionalism? Ascribed Nationalism and Soviet Primordialism / Terry Martin // Hoffman, D. L., Kotsonis,Y. Russian Modernity: Politics, Knowledge, Practices. – Houndmills: Macmillan Press, 2000. – P. 161‒182.
Nercessian A. National identity, cultural policy and the Soviet folk music in Armenia / Andy Nercessian // Soviet Music and Society Under Lenin and Stalin. – London: Routledge, 2004. – P. 148‒162.
Stites R. The ways of Russian popular music to 1953 / Richard Stites // Edmunds, N. (ed.). Soviet Music and Society Under Lenin and Stalin. – London: Routledge, 2004. – P. 19‒32.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вісник: Українські культурологічні студії

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ознайомтеся з політикою за посиланням: https://ucs.knu.ua/law