Соціальні засади корпоративної культури

Автор(и)

  • Г. П. Подолян Київський національний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/UCS.2018.1(2).07

Ключові слова:

культура, корпоративна культура, неокорпоративізм, корпоративна соціальна відповідальність

Анотація

Статтю присвячено аналізу розвитку корпоративної культури як нової форми культури. Динамізм формування корпоративної культури у сфері економічної діяльності у ХХ ст. вплинув на стрімке поширення її цінностей і стандартів на інші сфери суспільного буття. Взаємовпливи неокорпоративізму і культури стали основою становлення інноваційної природи корпоративної культури з її орієнтацією на партнерство і консолідацію різноспрямованих інтересів ключових сторін взаємодії. Як і будь-яке нове явище, корпоративна культура виявила амбівалентну природу нових процесів соціального поступу, засвідчивши появу низки складних морально-психологічних та екзистенційних проблем людини і суспільства періоду великих змін. Корпоративізація суспільних сфер стала основою якісних трансформацій організаційно-управлінських, соціально-трудових і загалом суспільних відносин, відкривши додаткові перспективи реалізації соціальної відповідальності та інтеграції.

Посилання

Єрмоленко А. М., Лазоренко О. О., Вєдров О. І., Бауман Ю. А., Кірюхін Д. І., Фінько А. Є., Нечипоренко В. О. Соціальна відповідальність як основна цінність інституалізації сучасного суспільства / А. М. Єрмоленко, О. О. Лазоренко, О. І. Вєдров, Ю. А. Бауман, Д. І. Кірюхін, А. Є. Фінько. ‒ К.: НВП "Видавництво “Наукова думка” НАН України", 2016. ‒ 304 с.

Капитонов Е. А., Зинченко Г. П., Капитонов А. Е. Корпоративная культура: теория и практика / Е. А. Капитонов, Г. П. Зинченко, А. Е. Капитонов. – М.: Издательство "Альфа-Пресс", 2005. ‒ 352 с.

Завантаження

Опубліковано

14.05.2018

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА КУЛЬТУРОЛОГІЯ